czwartek, 23 maja 2019

W.KRUK NA DZIEŃ MATKI

Wstąpiłam niedawno do galerii handlowej z myślą o zakupie prezentu na dzień matki, lecz żadne praktyczne pomysły nie przychodziły mi do głowy. 

Miałam zatem już myśl, że jak co roku kupimy mamie bukiet kwiatów. Przechodząc jednak koło sklepu z biżuterią zauważyłam, że trwa aktualnie promocja -20% na dzień matki. Jako jedna z posiadaczek karty stałego klienta stwierdziłam, że jest okazja by skorzystać. W życiu tak jednak mam, że aby znaleźć coś odpowiedniego musi to być w ostatniej chwili, w momencie rezygnacji. I tym razem tak było...

Jeśli nie macie zatem pomysłu na prezent - podsyłam Wam kilka propozycji, które moim zdaniem spodobają się niejednej z mam. 

ZŁOTO












 


SREBRO









* wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony www.wkruk.pl

Z tego co pamiętam promocja przysługuje przy zakupach biżuterii srebrnej za minimum 149,00 zł oraz złotej za 399,00 zł. 

Ja już mam prezent dla swojej mamy, a Wy jakie prezenty planujecie na tę okazję? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz