sobota, 20 lipca 2019

LOOK OF THE DAY | SZEROKIE SPODNIE Z ZARY


Hej. Jak Wam mija sobota??? My właśnie jesteśmy w Sandomierzu. Nareszcie weekend relaksu z dala od domu :)) Chciałabym Wam zaprezentować czwartkowy roboczo-wyjściowy zestaw. Zaczynając jednak od początku, trzeba rzec, iż nie jestem zwolenniczką szerokich spodni. Zawsze uważam, że wyglądają na mnie niezbyt estetycznie, bo to gdzieś tam coś odstaje. Każdorazowo zatem wybieram dopasowaną parę. Mój błąd, bo sylwetka już nie taka sama i w niektóre nie jestem w stanie się dziś zmieścić. 

W tym i poprzednim sezonie modne jednak stały się spodnie  z szerokimi nogawkami, kuloty, czy inne, jak tam je zwał. Rodzajów jest wiele. I tak pomimo, że mam 3 pary kulotów, to nie zamierzałam kupować spodni z długą, szeroką nogawką. Aż do momentu... gdy nie zobaczyłam tych pięknych spodni w Zarze 😍. Z butami na koturnie lub na obcasie leżą idealnie. Fakt, że założyłam je poraz pierwszy od zakupu, ale od razu się w nich zakochałam. Idealne na ciepłe dni, przewiewne, eleganckie. Byłam w nich w pracy i na mieście. Minus jest taki, że się trochę wymieły, lecz nawet odrobinę nie zabrudziły. 

W zestawie bluzka, która idealnie wpasowuje się w motyw tego lata. 

SPODNIE - ZARA tutaj/ BLUZKA - H&M/ BUTY - CCC (LASOCKI)








1 komentarz: