piątek, 8 listopada 2019

JESIENNE STYLIZACJE | MOJE DWIE PROPOZYCJE


Przedstawiam kolejne dwie stylizacje, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu.


Pierwsza stylizacja jest bardziej casualowa. Na pierwszym planie widzicie czapkę, która mnie niesamowicie urzekła. Fakt - jest cała z poliestru, ale jest bardzo milutka, ciepła i ten pompon 😍

CZAPKA I SWETER - RESERVED/ PŁASZCZ - ZARA/ SPODNIE - STRADIVARIUS 


Botki widzieliście już w poprzednim poście tutaj. Pochodzą z zeszłorocznej kolekcji Lasocki ze sklepu CCC. Pasują moim zdaniem zarówno do spódnicy, jak i spodni. Wśród moich koleżanek z pracy zrobiły furorę. 


W ciepłe słoneczne choć jesienne dni dopuszczalne są jasne a nawet białe spodnie. Choć i tak część z nas zakłada je także zimą. Moim zdaniem nie jest to jednak czas na tego typu stylizacje.   






Dopełnieniem całego looku jest idealnie wpasowujący się kolorystycznie niezbyt gruby golf, który również Wam pokazywałam w jednym z poprzednich postów. 



Stylizacja druga jest bardziej elegancka i skromniejsza. Osobiście zamierzam wybrać się w takim zestawie do pracy (oczywiście bez tych skarpetek). 

SPÓDNICA - STRADIVARIUS/ SWETER - SH/ BOTKI - DEICHMANN/ PŁASZCZ - ZARA







 



Całą robotę tu moim zdaniem robią te przepiękne kolczyki, które wygrzebałam gdzieś z dna szkatułki. Są tak efektowne, że wystarczy taka oto właśnie prosta stylizacja.







A która z tych dwóch stylizacji przypadłaby Wam najbardziej do gustu?

1 komentarz:

  1. W mojej szafie stanowczo brakuje takiego długiego płaszcza innego niż czarny oraz takiej spódnicy. Muszę sprawdzić czy będzie do mnie pasować.

    OdpowiedzUsuń