piątek, 23 sierpnia 2019

WROCŁAW | 6 DNI - 6 STYLIZACJI | W CZYM NA WYJAZD?


Wyjazdy wakacyjne zawsze nas cieszą, ale i przyprawiają o ból głowy. To drugie zdarza się najczęściej, gdy jesteśmy czymś ograniczeni, np. ilością bagażu. Podczas wyjazdu z Lublina do Wrocławia miałam taki komfort, że nie musiałam ograniczać się do jednej walizki, gdyż one i tak mieściły się w bagażniku samochodu. Stąd rozkład oraz ilość ubrań znacznie się zwiększyła. Oczywiście, jeśli lecicie gdzieś samolotem i zależy Wam tylko na bagażu podręcznym - należy ograniczyć się do takich rzeczy, które będą proste, wielofunkcyjne i wzajemnie się uzupełniały. 

#dzień 1 i 6# 

Podróż. 5 godzin spędzonych w trasie na fotelu pasażera. Najlepiej postawić na coś, co nas nie ogranicza i nie krępuje nam ruchów. A ponadto zbytnio się nie wymnie. 



Moja pierwsza stylizacja to: /1.białe spodnie Stradivarius, które są mega wygodne i idealne na ciepłe dni /2.trampki Conversy, które uwielbiam i przechodziły ze mną już wiele/ 3.t-shirt Calvin Klein i może być każdy inny, aby był wygodny/



Stylizacja z ostatniego dnia to: /1. sweter Mohito - luźny i przewiewny, łatwy do założenia i zdjęcia /2. sukienka Mohito - również luźna i przewiewna a ponadto nie krępująca ruchów i nie mnąca się /3. klapki Birkenstock model Arizona 0051193, najlepsze - najwygodniejsze, ja się do swoich nadal przekonuję, lecz jest to jeden z elementów prostej i wygodnej garderoby na wyjazd/


#dzień 2# 

Zwiedzanie. Oczywiście również stawiamy na proste, wygodne i komfortowe w noszeniu ubrania. Postawiłam na sprawdzone w noszeniu adidasy, prostą sukienkę oraz modną kurtę jeansową, która sprawdziłaby się do każdej prezentowanej stylizacji. Dodatkowo komfort stanowią soczewki, które umożliwiają noszenie okularów przeciwsłonecznych. Najwygodniejszym i najbezpieczniejszym rozwiązaniem na schowanie dokumentów, kluczy, saszetki byłaby nerka. Takowej nie miałam, dlatego warto wziąć ze sobą mniejszą podręczną torebkę. Ja miałam ze sobą listonoszkę tutaj.




Wtorek to: /1. adidasy New Balance, bardzo wygodne, one także dużo już ze mną przeszły /2. basicowa bawełniana sukienka Zara tutaj, komfortowa w noszeniu, miła w dotyku, nie krępująca ruchów / jeansowa kurtka Reserved tutaj, którą bardzo fajnie się nosi i można ją założyć zarówno z rana jak i wieczorem/


#dzień 3#

Tego dnia również zwiedzaliśmy. Postawiłam na wygodne szorty, t-shirt oraz klapki. 




Mam na sobie: /1. klapki Birkenstock, o których wspominałam powyżej /2. szorty Stradivarius - lniane i mega wygodne /3. t-shirt z Mohito/


#dzień 4#

Relax. Trafiliśmy na święto, co w rzeczy samej ograniczyło nasze możliwości zwiedzania i zmusiło do przymusowego odpoczynku fizycznego. Pomimo tego zestaw nadal prosty i wygodny.





W tym zestawie: /1. modna w tym sezonie spódnica ze zwięrzęcym printem z Mohito /2. bawełniany t-shirt Mohito /3. Conversy Big Star/

#dzień 5#

I kolejny dzień odkrywania urokliwego Wrocławia. Zestaw niemal identyczny jak dnia 2-go. Różni się tylko kolorem sukienki.




Na piątek przygotowałam: /1. bawełniana sukienka Zara tutaj /2. kurtka Reserved tutaj /3. adidasy New Balance/


Podsumowując. W moim zestawieniu na wyjazd znalazły  się: wygodne buty (zarówno sportowe jak i klapki), modna (i zastępująca swetry, kardigany, płaszcze) jeansowa kurtka, wygodne bawełaniane sukienki, luźne i nie krępujące ruchów szorty, wygodne t-shirty. Dodatkowo niewielka a mieszcząca wszystko co potrzebne (a czasem i niepotrzebne) torebka. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz