piątek, 1 listopada 2019

MOJE TOP PRODUKTY DO MAKIJAŻU


Po produktach do pielęgnacji przyszedł czas, by pokazać Wam moje top produkty do makijażu. 

Pierwszy z nich to bronzer z Wibo. Kupiłam go na Rossmanowskiej promocji z polecenia (o ile się nie mylę) CheersMyHeels. No i miała rację! Ten produkt spełnia moje oczekiwania. Pasuje do mojej jasnej cery i pięknie się prezentuje. Wystarczy niewielka ilość produktu na pędzlu, ale uwaga - trzeba z nim pracować delikatnie, bo może narobić plam. 



Teraz produkty, które uwielbiam. Tusz do rzęs od Loreal posiadam od kilku lat. Jego silikonowa szczoteczka dobrze rozczesuje rzęsy. Mam w dwóch wydaniach - black i extra black. Swoje kupuję w internecie, dlatego nie orientuję się jak wyglądają promocyjne ceny w sklepach stacjonarnych. Obok znajduje się tusz od Maybelline, który poleciła mi koleżanka i również jest jednym z lepszych, które polecam. 



Nie ukrywam, że w makijażu oka jestem beznadziejna. Ile filmików na yt bym nie obejrzała, to niestety ale nie czuję tego. Ostatnio kupiłam polecaną paletę z Eveline i korzystam z max 3 cieni. Dlatego makijaż oka najczęściej wykonuję pojedynczym cieniem. Poniżej przedstawiam moje ulubione, które nałożone palcem na bazę robią całą robotę. W większości to odcienie brązu i beżu, bo w takiej kolorystyce czuję się najlepiej. 







Na prawie zakończenie przedstawiam dwa rozświetlacze. Pierwszy z nich przeznaczony jest raczej do ciała, gdyż efekt rozświetlenia jest bardzo widoczny, skrzy się także złotymi drobinkami. Drugi to "dziecko" Małgosi Smelcerz z House Of Makeup. No zakochałam się. Używam go prawie wszędzie, bo można nim rozświetlić zarówno twarz jak i ciało. 







Na koniec to nie jest kosmetyk do makijażu, ale produkt który pomaga w utrzymaniu czystości gąbek czy pędzli. Mowa o mydle do mycia pędzli z Douglasa. Jest wydajne, dobrze się pieni i dobrze czyści przybory. 



W zestawieniu znalazły się produkty, które najbardziej lubię i polecam. Nie oznacza to, że nie mam w swoich zasobach innych tego typu. Nie ma tutaj podkładu, który polecam, bo jego recenzję przedstawię w osobnym poście. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz